*Vastavalt ÜRO määrusele GTR.21 määratud maksimumvõimsust saab kasutada maksimaalselt 30 sekundit. Igas konkreetses sõidusituatsioonis kasutatav võimsus sõltub erinevatest teguritest, sh välistemperatuurist ning kõrgepingeaku temperatuurist, laetuse tasemest, seisukorrast ja füüsilisest vananemisest.
Maksimumvõimsus on kasutatav eeldusel, et 58 kWh (62 kWh bruto) kõrgepingeaku puhul on selle temperatuur vahemikus 23–50 °C ja laetuse tase kõrgem kui 55%, et saavutada võimsuseks umbes 170 kW, ning 77 kWh (82 kWh bruto) kõrgepingeaku puhul on selle temperatuur vahemikus 23–50 °C ja laetuse tase kõrgem kui 85%, et saavutada võimsuseks umbes 170 kW. Mis tahes kõrvalekalded eelnimetatud parameetritest võivad põhjustada võimsuse vähenemist ja isegi seda, et lühiajalist maksimumvõimsust pole võimalik kasutada.
Sinu auto täpne sõiduulatus kõigub sõltuvalt marsruudist, ilmaoludest, auto koormast (sõitjad + pagas), aku vanusest ja seisundist, lisavarustusest (valuveljed, rehvid jms), autosiseste elektritoitel töötavate süsteemide (kütteseade, konditsioneer, istmesoojendus) kasutamisest, Sinu sõidustiilist ja veel mitmest muust faktorist. Siin esitatud sõiduulatus on esialgne väärtus, mis on välja arvutatud vastavalt WLTP määrusele, millega on kehtestatud standardsed katsetingimused kõikide autotootjate jaoks. Nii on tagatud, et selle määruse kohaselt arvutatud väärtused on kõikide sõidukite puhul võrreldavad.