et:Our DNA:CUPRA Experience :CUPRA Leading Brand International Padel EE/ET

CUPRA: Juhtiv kaubamärk rahvusvahelisel padelimaastikul

  1. CUPRA Experience

CUPRA x Padel

  • CUPRA on padelile pühendunud juba alates 2019. aastast, jagades ambitsiooni esitada väljakutse status quo'le ja aidata kaasa Euroopas ühe kõige kiiremini kasvava spordiala arengule.
  • CUPRA uuendab ametlikku sponsorlepingut Rahvusvahelise Padeli Föderatsiooniga ja jätkab turniirisarja CUPRA FIP Tour nimisponsorina.
  • Automark liitub ka padeli olulisima ametliku profisarjaga Premier Padel, mille aasta esimene Euroopas toimuv turniir algab 22. aprillil Brüsselis.
  • CUPRA jätkab koostööd oma padelikogukonnaga CUPRA Padel Tribe, kuhu kuuluvad mõned maailma säravaimad noored padelitalendid ning brändi uute saadikutena nüüdsest ka Bea González ja Momo González.

CUPRA astus padeliväljakule 2019. aastal, järgides oma kirge toetada projekte ja partnereid, kes jagavad tema püüdlust esitada väljakutse status quo'le. Sellest ajast alates on CUPRA tugevdanud oma sidet kontinendi kõige kiiremini kasvava spordialaga, positsioneerides end padelimaailma arengut toetava jõuna.


CUPRA ja padeli populaarsuse ülemaailmne tõus

CUPRA edendab padelialast koostööd praegu kolmel viisil: laiendades oma padelikogukonda CUPRA Padel Tribe, kuhu kuuluvad noored uue ajastu talendid, kes jagavad brändi ambitsiooni minna võistlema ja võita; pikendades brändi sponsorlepinguid Rahvusvahelise Padeli Föderatsiooniga; arendades uusi partnerlussuhteid padeli peamise ametliku profisarjaga Premier Padel, mille Euroopa avaturniir peetakse 22.–28. aprillil Brüsselis, kus viibib uhkusega kohal ka CUPRA.

„CUPRA ja padel jagavad ühiseid väärtusi ja püüdlusi, mida peegeldab nende võistlushimuline ja väljakutseid otsiv vaim, ning mõlemad toovad inimesi kokku kire, uuenduste, soorituse ja emotsioonide kaudu,“ ütles CUPRA brändijuht Ignasi Prieto. „Oleme olnud padelile pühendunud algusest peale ega ole kunagi lakanud uskumast selle potentsiaali. Selle praegune edu kogu maailmas on tõestanud, et meil oli õigus, ning CUPRA jätkab padeli toetamist eesmärgiga teha sellest olümpiaala.“

Sarnaselt CUPRA teekonnale on padeli populaarsus ja mõju viimastel aastatel hüppeliselt kasvanud, ületades huvi poolest kõiki teisi spordialasid Euroopas ja kerkides Hispaanias teiseks enim harrastatavaks spordialaks. Mängijaid on praeguseks umbes 25 miljonit enam kui 110 riigis ning padeliväljakuid on üle maailma juba rohkem kui 50 000. Täna on CUPRA rahvusvahelisel padelimaastikul juhtiv kaubamärk, luues maailma suurimate võistluste ja parimate mängijatega uut sünergiat. Samal ajal edendab ettevõte spordiala ka rohujuuretasandil, toetades kohalikke klubisid ja võistlusi üle maailma.

Brändi eesmärk on selge – anda hoogu padeli rahvusvahelisele arengule. Eesmärgiga muuta padel olümpiaalaks panustab CUPRA aktiivselt spordiala tuleviku kujundamisse, tehes koostööd Rahvusvahelise Padeli Föderatsiooniga ning sponsoreerides padeli peamise ametliku profisarja Premier Padel korraldamist. Lisaks jätkab automark koostööd oma padelikogukonnaga Padel Tribe, kuhu kuuluvad mõned maailma säravaimad noored padelitalendid ning kaubamärgi uute saadikutena nüüdsest ka Bea González ja Momo González.

 

Padelirevolutsiooni eestvedaja

CUPRA sisenes padelimaailma 2019. aastal, kui autotootjast sai profisarja Premier Padel kõikide ametlike võistluste peasponsor. Ettevõtte pühendumine spordialale sai alguse väljakutelt, kus CUPRA on algusest peale teinud koostööd padeliklubidega, sponsoreerinud kohalikke ja amatöörmängijate turniire ning toetanud uusi talente. Spordiala kasvu edendamine rohujuuretasandil on CUPRA padelistrateegias tähtsaimal kohal, kuna bränd paneb suurt rõhku tugeva mängijaskonna loomisele rahvusvahelisel areenil.

Just seepärast on viimase viie aasta jooksul üle 20 CUPRA delegatsiooni Euroopas ja mujal maailmas korraldanud turniire, teinud koostööd alaliitudega ja loonud ametlikke padelivõistkondi. Sel aastal sponsoreerib bränd enam kui 20 rahvusvahelise ja 130 kohaliku turniiri korraldamist 14 riigis, tehes koostööd 11 riikliku alaliidu ja 140 klubiga ning kasvatades oma padelikogukonda CUPRA Padel Tribe.

CUPRA Padel Tribe on rühm silmapaistvaid sportlasi, kes on mänginud keskset rolli CUPRA ja padeli vaheliste sidemete kujundamisel. Nad soovivad innukalt esitada väljakutse status quo’le ja viia padeli ettevõttega koostöös järgmisele tasemele. Liikmete hulka kuuluvad ala parimad noored talendid, kes esindavad CUPRA mässumeelset ja traditsioone trotsivat vaimu ning on valmis saama uue ajastu uuteks kangelasteks.

CUPRA on välja kuulutanud ka oma uusimad CUPRA kaubamärgi saadikud – need on FIP-i edetabelis 4. kohal olev Bea González, kes võistleb koos Delfina Breaga, ning Jerónimo „Momo“ González, kes on FIP-i edetabelis hetkel 9. kohal. Nad liituvad kümnest saadikust koosneva kogukonnaga, kuhu kuuluvad sellised mängijad nagu Paula Josemaría ja Ari Sánchez, maailma parimad naismängijad, ning praegu maailma viie parima hulka kuuluv Alejandro Galán, kes on viimastel aastatel tiimi juhtinud. Galán on juhtumisi ka meie teise esindaja Fede Chingotto praegune partner, kes koos Sofía Araújo, Juan Tello ja Javi Garridoga moodustavad mitmekülgse ja oskusliku meeskonna, kehastades uue unistajate põlvkonna positiivset impulssi.

 

Padeli kogukonna võimestamine

Hiljutise murrangulise sammuna ühendas CUPRA jõud RL9 Teamiga, FC Barcelona kuulsa jalgpalluri Robert Lewandowski juhitava padelimeeskonnaga, et võtta osa Hexagon Cupi turniirist. Sellel vormel-E loojate poolt korraldatud tavapäratul võistlusel kasutatakse ainulaadset meeskonnastruktuuri, kus tiime juhivad spordilegendid ja kuulsused nagu Rafael Nadal ja Eva Longoria. See kõikide mängijate juuresolekul CASA SEATI seinte vahel välja kuulutatud koostööprojekt tähistas CUPRA jaoks pidevalt areneval padelimaastikul uue peatüki algust.

CUPRA pühendumine spordialale ulatub partnerlusest ja koostööst veelgi kaugemale. Padelireketi CUPRA Wilson LT – kolmanda CUPRA ja Wilsoni koostöö tulemusena sündinud toote – turuletoomine peegeldab brändide püüdlusi toetada spordimaailmas neid, kes ei karda vastu võtta ebatraditsioonilisi väljakutseid. Ideeauto CUPRA UrbanRebel mässulisest vaimust inspireeritud uuendusliku disainiga reket loodi uue põlvkonna mängijatele, kelle eesmärgiks on konkurentsitu sooritus padeliväljakul.

CUPRA padelistrateegia peegeldab margi pühendumist spordiala inspireerimisele, uuendamisele ja edendamisele, aidates kaasa padeli hoogsale kasvule rahvusvahelisel areenil. Tänu väärtuslikele partnerlussuhetele ja aktiivsele osalemisele uuenduslike toodete väljatöötamisel on CUPRA juba jätnud padelimaastikule kustumatu jälje. Jäädes kindlaks oma traditsioone murdvale vaimule, jätkab ettevõte padeli edendamist, sest pärast aastatepikkust koostööd on kaubamärgist saanud spordiala lahutamatu osa: CUPRA on PADEL, PADEL on CUPRA.