et:Our DNA:Racing:The e-Racer takes its first steps EE/ET

e-Racer astub oma esimesi samme

Paljude jaoks on võidusõidurada mootorimürina sünonüüm. Võidusõidu tulevikus ei ole aga küsimus enam selles, kes teeb valjemat müra – küsimus on hoopis selles, kellel on parim sooritusvõime ja paremad innovaatilised lahendused. Mis oleks, kui kõige võimsam mootor oleks ka kõige vaiksem? CUPRA teab, et tõeline võimsus tuleb auto seest, ja me oleme valmis kapoti avama ning laskma maailmal selle alla pilgu heita.

CUPRA e-Racer, esimene täielikult E-TCR-i tehnilistele nõuetele vastav sõiduk, läbis Horvaatia ringrajal edukalt esimesed katsed. Testisime autoakude valdkonna eksperdi Rimac Technology kirgliku meeskonna abil e-Racerit erinevatel kiirustel veendumaks, et kõik neli mootorit tagavad integreeritud ja kalibreeritud tagasillaveo. Kuigi mõned elektriautod kannatavad kõrgetasemelistest süsteemidest ja juhtseadmetest tingitud probleemide all, siis CUPRA e-Racer lõpetas esimese testisõidu igasuguste probleemideta. See oli esimene kord, kui täielikult elektritoitel sõitev CUPRA võistlusauto rajale pääses – ja see oli ka meie esimene samm uut tüüpi võidusõidu poole.

„Esialgu muretsesime uute elektrisüsteemide keeruka integratsiooni pärast, ent see asendus kiiresti optimismiga, sest CUPRA perekonna esimene elektriauto – maailma esimene täielikult elektriline ringrajaauto – läbis esimese katse edukalt,“ ütles CUPRA Racingu tehnilise arenduse juht Xavier Serra. „See on järgmine samm meie eesmärgi poole muuta täielikult võidusõitu ja ringrajasõidu kogemust.“

Front view of the e-Racer on the road

CUPRA e-Raceri edukas esimene testisõit andis tunnistust selle „elektrimasina“ muljetavaldavast potentsiaalist, ent näitas ka maailmale, et e-võidusõit ei ole pelgalt võimalus – see on võidusõidu tulevik. Ja e-Racer on siin teistele teed näitamas.

Need kindlad esimesed sammud on vaid esimesed paljudest. Kõik elektroonikasüsteemid töötavad laitmatult. Kõik neli mootorit on korralikult kalibreeritud. Kuid me teame, et oleme võimelised veel palju enamaks. Seepärast teeb CUPRA e-Racer järgmise peatuse Castelloli ringrajal, kus jätkame auto keerukate elektrisüsteemide häälestamist ja autost maksimumi väljapigistamist. Ja oleme veendunud, et CUPRA e-Racer on valmis selle aasta oktoobris sarja TCR Europe 2018. aasta hooaja viimasel etapil Circuit de Barcelona-Catalunya rajal kaasa lööma.

Tõeliste ringrajasõprade jaoks ei ole kirg võidusõidu vastu midagi sellist, mida näha või kuulda saaks. See on hoopis miski, mis on Sinu DNAs.

MORE INFORMATION

Kas tahad teada, mis saab edasi? Jälgi meie Instagrami kontot @CUPRA_Official ning Twitteri kontot @Cupra_Racing, et saaksime sel teel üheskoos edasi minna.